Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasza biżuteria spełniła wszystkie Wasze oczekiwania i sprawiła Wam wiele radości. Gdyby jednak coś poszło nie tak, możecie złożyć reklamację bądź zwrócić produkt.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: Twoje imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, nazwę i numer referencyjny produktu (dostępne na stronie) i przyczynę reklamacji.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego elementami oraz paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać pocztą bądź kurierem na adres:


BÉSAME
ul. Nowoursynowska 143J/11

02-776 Warszawa

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

BÉSAME
ul. Nowoursynowska 143J/11

02-776 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl